Supporters hulp

Een aantal van onze teamleden komen uit het Brabantse Oudenbosch. De partners van 2 van hen vonden dat Stichting Joepie wel wat meer naamsbekendheid mocht krijgen in hun dorp. Om dit te realiseren hebben zij tijdens de vrijmarkt op Koningsdag een deel van hun kraam ingericht om Stichting Joepie in hun eigen dorp te promoten en waar mogelijk geld binnen te halen.

Hiervoor hadden zij koekjes en cupcakes gebakken, een leuke prijsvraag uitgeschreven en een grabbelton voor kinderen gemaakt. Samen met ons promotiemateriaal hebben zij talloze keren verteld over stichting Joepie, wie wij zijn en wat wij doen.

En met succes!! Deze 2 dames hebben met hun gezellige acties het mooie bedrag van € 144,00 voor onze stichting weten binnen te halen.

Geplaatst in Nieuws.